Ben ıslak mendili ilk önce sudan geçirip öyle kullanıyordum ilk çocuğumda mustela pişşk kremi kullandım ikinci de hiç pişik kremi almadım kantoron yağı sürüyordum şimdi 3. Ye son günlerim bunda da ıslak mendil aldım yine sudan geçirip öyle kullanırım krem de almayı düşünmüyorum kantoron sürerim yine