Çarşamba günü bebeğim tam 20 haftalık olmuşken detaylı için diyarbakirda özel bir kliniğe gittim. Bebisin her şeyi normaldi sadece doktor iki hafta sonra tekrar gelin beyincigin arasında bir baglanti var onun tamamlanması gerekiyor çok minik henüz daha net görmemiz gerekiyor dedi. Aklıma çok yakıldı böyle bir şey yaşayan oldu mu. ?