Masal777 Yaren_ars aşkım otizmli oyile olsa benim olurdu ama bir şeyi yok hamilelikte çok ağlardım duygusaldim eşim çikolata almam deseyidi ağlardım son ayılar da çok kavga ederdik saçma sapan şeylere tamulum yoktu