Deletedmom325 Arkadaşlar bugün tam 24+1 olduk. Bi kaç gündür sol tarafımda karnımın alt tarafında ağrı var. Devlet memuruyum akşama kadar çalışıyorum oturarak. Çok oturmaktan olur mu daha çok akşamları oluyo. Yürürken ve yatıp kalkarken. Çekiliyo sanki oram. Yaşan var mı bu durumu
Aysglkc Deletedmom325 farklı yerlerimde farklı ağrılarım oldu benimde zaman zaman fakat kısa süren ağrıları dikkate almadım hiç . Eğer sizin ağrınız devam ediyorsa geçmiyorsa doktorunuza görünmenizde fayda var bence.