sedanuro_o ilgi alakayı bilmiyorum ama yenidoğan yoğun bakımı yok sadece kadın refakatçi alınıyor eş vs alınmıyor bekleme alanına çıkıp görmen gerekiyor eşini veya başka bir yakınını keza bebeğide çıkarıp göstermelisin içeri anneyle girdiysen annenle çıkıyorsun yani bugün anne kalsın yarın kardeş kaldın olayı yok kim geldiyse senle o kalacak birde bazı doktorlar sezaryene girmiyor doktoruna sor vajinal doğum istiyorsan bile allah göstermesin zorunlu sezaryene dönmesi gerekir doktorun giriyor mu girmiyor mu sor