bebeybi amin hepimizin inşallah 😘
İlki erkek 7 yaşında,buda kız oldu çok şükür ❤️ inanamiyordum bu güne kadar ,bugün detaylida kesinlesti bı kez daha 😂
Önce ben erkek istiyordum diye biraz mizirdadi ,şimdi alıştı sorun çıkarmıyor 😂 bazen kendi kendine ben kızları sevmem doğunca döverim diye konuşuyor 😂😂 Allah büyük ne diyelim 😂😂😂