Zzeliha ikinci kıza hamileyim 2. Ye hamileyken hep kız olsun istedim ayrım yaptığımdan değil asla erkekte olsa benim evladimdi sonucta 🥰 bende kız kardeş yok, teyzemde annemde hep tekti bende.. Kızım tek kalmasin dedim Rabbim de gonkume göre verdi 🥰 benim kızçem sevgi pıtırcığı valla öyle güzel konuşuyor ki bıde herşeyi ince ayrıntısına kadar düşünür ve daha 3 buçuk yaşında mutfakta ben yemek yaptığım da anne sana yardım edebilirim ben der.. Babası bişey yapsın baba yardım etmek istiyorum sana der.. Herkesi sever bıde çok cilveli dışarıda herkes çok sever kızımı bıde nereye giderse gitsin eli asla bos dönmez.. Bereketli 🥰