Kızlar selamlar 🌸
Şu anda 26 hafta hamileyim ve 2.5 yaşında da bir kızım var, bir süre çalışmayacağım bu süreyi de sosyal medyada bir hesap açarak değerlendirmeyi düşündüm. Sadece çocuklar ve yaptığım yemekler vs olacak gibi düşünebilirsiniz. Sizce nasıl olur? Destek olur musunuz? Fikirlerinizi bekliyorum 🙏🏻