Selam kizlar bebegim ek gidaya basladi normalde ona ozel bebek tarhanasi, irmigi vs almayi dusunmuyordum bizimkilerden pisirmeyi dusunuyordum ama bebek urunlerinde pestisit analizi oldugu belirtiliyor bu yonden guvenli yani bu sebepten bir sure bebegime ozel almayı dusunuyorum bunları, bebeginize yedirip memnun kaldıgınız markalar var mı?