kubb_ kaybınız için başınız sağolsun 🤲🏻 rabbim karnınızdaki bebeği sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin. Sakin olun diye öneri de bulunmak boş bir teselli olacak. Galiba dediğiniz gibi olmuş. Travma tetiklenmeri benimde uzun yıllar yaşadığım durumlardı o yüzden sizi çok iyi anlıyorum. Sizi rahatlatacak olan yine sizsiniz. Yapabileceğiniz şey olumlamalar yapmak ve dua etmek. Yaşadığınız kayıp eski de kaldı, o ayrı bir candı şu anda karnınızdaki ayrı bir can yeni bir hayat verilen varlık. Nacizane tavsiyem( beni böyle durumlardan kurtaran şey olduğu için yazıyırum) Bol bol inşirah suresi okuyun ya da dinleyin.aklınıza gelen diğer dualar ne isterseniz , Dua dinlemek ruha şifadır. Allahın izniyle bebeğinize hiçbişey olmaz ama işte aklımızın,bilinçaltımızın bize oynadığı oyunlar bitmiyor bu duygulardan hızlıca arınmak en güzeli.