Kızlar karnımda bebikomu taşımak onun her geçen gün büyüdüğüne şahit olmak, usg’yi heyecanla beklemek ve karnımdaki hareketleri, tekmeleri dışında beni hamileliği hiç sevmedim.
Çok şükür bin şükür sağlıkla geldik 29+0’a kadar ama çok yıldım.
Vucudum sanki artık zorlanıyor. 3. Trimester a girdiğimden bu yana daha da kötü hissediyorum.
Ben ben değilmişim gibi geliyor.