Slm kizlar ya gunaydinlar uzatmadan direk konuya geçecem. Kızlar biliyorsunuz daha önce üç tan düsuk yaşadım dış gebelik boş gebelik ve skar gebelik. Kızlar dün post açmıştım işte lan verdigim betam 2189,3 diye kızlar şimdi aklıma.takilan delice sorular oldu yani aslında çok korkuyorum ya yine bişi olursa neyse kızlar ayın sekiz Mayıs’ta adet oldum on Mayıs’ta adetten çıktım. Kızlar şimdi ben ayın 29 a kadar tek ilişki yaşadım eşim sonra şehir dışına gitti kızlar eğer yumurtlamam yirmi dört veya daha erken olduysa sizce de bu değer çok düşük degil mi ne olur aydınlatın beni 25 Haziran çok var ve tekrar değerine bakmak için salı gününü beklemek zorundayim