Noyimommy elifgozkaman ben ilk trimesterde bulantım olmamasına rağmen 3 kilo vermiştim doktorum her ay takibini yapıyordu bebeğin ölcümleri iyi olduğu için çok dert etmemiştim 15. Haftadan sonra kilo almaya başlamıstım ben bebeğim 3600 gr doğdu siz doktorunuza danışın içiniz rahat eder hem de bebeğin gelişimini yakından takip edersiniz 🌸
Havin49_ elifgozkaman çok normal ben iki gebelikte iştahsızlıktan 7 kg verdim hamile kaldığım kilonun altında doğuma girdim
busrabaskal elifgozkaman 3ay yiyemedim mide bulantıları baş dönmeleri aşırı koku hassasiyeti 4 ayda geçti benim.3.aydan itibaren anca yiyebilmeye başladım .bende mide bulantısı ilaçları fayda etmedi
nuryldrm1 6+6 benimki de sabah yiyemiyorum sadece onun dışında pek bişeyim yok ama erken haftalarda oldugum içindir. Bence normal ya herkesin bünyesi farklı sonuçta ama kontrole gittiğin de doktora danış yine de canım
elifgozkaman Noyimommy aiiiyyy iyice rahatladım ama iyi ki yazmışım buraya,teşekkür ederiim,ilaca başladım bakalım kontrolüm de yakın günlerde,hepimiz için en hayırlısı olsuunn😍
merveekoccc Ben şuan 6. ayımdayım hâlâ bulantım oluyor mide bulantısı ilacı içmezsem bende yemek yiyemiyorum
aysenurserbest 7+3 benimde aynı problem vardı mde bulantısı için ilaç verdi doktor çok iyi geldi bu sefer de hamile değil gibiyim çözemedim
elifgozkaman aysenurserbest gerçekten hiç ortası yok,bana da verdi o malum ilaçtan da bana mısın demedi,şükür bugün daha iyiyim,8+2 den selamlar teyzeler😍