reyhanar Doğum Eylül de. Hala kıyafet alışverişine başlamadım. Bana erken geliyo. Bebek arabası indirimde diye aldım. Beşik ve ana kucağı kızımdan kalma. Biberon, kıyafet,kendime pijama falan daha hep duruyor. Bu ay belki ya biberon ve kanguru yada kıyafeti alacağım karar veremedim. Diğer ay başka bisey sonra ki son ay da kendime pijama falan alırım. İnternet siparişi vereceğim için çok yorulmam diye düşünüyorum. Sadece 32-34 hafta bebeğin eşyaları bitirir yıkar ütüler çantayı yerleştirirm hazır olur