Prenslerin_Annesi_20 onu en iyi ben bilrm ilk gebeliğğmde benmlide durmştu ☹ inna lillah inna ileyhi raciuyn başın sağolsn canm. Şöyle düşün benm 4 bebeğim öldü karnmda ama şöyle düşünyrm ahirette 4 tane fazladan cocupum olcak ve belki bana şefaat edip onlar sayesnde cennetlk olcam dünyada çoğuna naab olmaz bu. Ne kadr cucpu varsa ahrettede o kadr olcam kümsnn ama kimisinde böyle şeyler yaşıycak dünyadakndn fazla cocuğu olcak öbr tarafta. Yaşamayan bilmez bana coğu diyrsu kü nohıt kadr bişey ne anneliği hissettinde ağlıyesn yıpratma kendni diyenm cok oldu yine olur dediler sonrasnda ama eşin bile bilmezkü obu öğrendiğin andan itübaren anneliğ yaşadığını. Gerçktn çok üzüldm şefaatçin olsn inş. ☹