Peline gitmeyin nihan hoca aşırı iyi biri. Pelin yüzünden bebeğimi kaybediyordum normal doğumda beni zorla doğurtmaya çalıştı bi de ben orda çaresizce dururken ben bunu doğurtamıcam diye odanın içinde volta atıyordu doğuma 2 kişi girdik bütün hastane doğum odasına geldi kapıya çıkıp eşime aileme bu doğurmuyor diyordu ona göre ıkınmıyormuşum tek seferde çıkartmamı bekledi sanırım daha ilk dopumumdu beni yatıştırmak yerine benimde psikolojimi bozdu o esnada ama aslında tüm gücümle ıkınıyordum az daha hem kendimden hem bebeğimden oluyordum onun yüzünden şikayet ettik ama hiçbir halta yaramadı