1melekannesi3858 nur_dum ay Allah’ım bu haftaya girince bana biseyler oldu bı kaç gündür uyuyamiyorum saat 2 oldummu gözümü açık buluyorum 🤣🤣🤣
nur_dum 1melekannesi3858 Neden acaba, benim nefes darlığı oluyor 33 bitti, üstüne gribim çok zorluyor yatamıyorum da, panik de yapıyorum.
1melekannesi3858 nur_dum uykum gelmiyo bilmiyorum ki ikinci gebelik ilkinde son haftalarda olmuştu bunda bu haftalarda başladı uyumamak geçmiş olsun Allah sifa versin inşallah sizede
nur_dum 1melekannesi3858 Amin inş Allah bütün hastalara sifa versin, son haftalarda kötü oldu benimde eşimden bulaştı, evet haftanızda düşükmüş, kafanıza taktığınız birşey varsa ya da gündüz uyuyorsanız.
1melekannesi3858 nur_dum yoo kafama bişey de takmıyorum gündüz de uyumuyorum aslında ama uykum yok bilmem valla
nur_dum 1melekannesi3858 Hamilelikten o zaman, benim hem hastalık hemde doğum korkusu başladı gece olunca daha bir bastırıyor, bizden başka uyumayan da yok heralde.
naranta ayni durumdayim haftalarimiz da benzer uyuyamiyorum oturdum dizi izlemeye basladim artik geceleri ahdkdhdj