mucizebebekkk589 benim doktorum özeldi, ben ilaçla birlikte 6.500 vereceğim, pahalı geliyor bana , size bilemem, daha pahallı olan var. Normal doktora gittim doğal yolla hamile kal dedi 1 sene geçti kalmadım sonra yine gittim normal kadın doğum doktoruna yine ilaç yazdı inositol fiyatı 2.600 lira içtim yine hamile kalamadım,, ümidi kestim ve üniversite hastanesinin özel doktoruna gittim, şimdi 3 gündür başladım, inşallah tutar yaa, korkuyorumm çok.
2 kimyasal yaşanıştım doğal yolla.
O korkuda var bende.
Yap canım zaman kaybetme bence ❤