aydera Daha geçen günlerde ilk 100 dü sanki n ara geçti sezeryan olacağım son 90 dedim kendi kendime 🥹
aydera Sedanur25_ ama ben 70 civarı vercem yine pahalı arkadaşınız hangi hastanede doğum yaptı fiyatı bence çok makul
nilaydax Sedanur25_ 150 bin fiyat verdiler bana 2 gece yatış ve temmuzda zamlanacak 180 olur zamla dediler.Arkadaşınız bedavaya doğurmuş
Sedanur25_ aydera yok yapıcak trabzon da doğum yapıcak hangi hastane bilmiyorum ben erzumluyum orda yaşıyorum
aydera Sedanur25_ Anladımm Medicana bana 70 dedi doktorumu sevdiğim için kendimi oranın dışında hiçbir hastaneye ait hissetmiyorum ya 🥲
Sedanur25_ aydera hakkınız da hayırlısı cnm sağlıkla bebeğinizi kucağınıza alırsınız inşallah benim 136 gün var🌸😅