nurbora şöyle düşün aşırı derecede ishal olmuşsun karnın gaz dolu ve o gaz sancısı geliyor 1 dk sürüyor geçiyor hiç sancın yokmuş gibi oluyor sonra tuvalete gidiyorsun kabızlık var ıkınıp kakanı yapıyorsun tuvaletini yapıyorsun sonra foşşşş bütün dışkı çıkıyor ve şak diye bütün sancı vs geçiyor doğum böyle bişeydi benim için. Üstüne doğum sonrası kabız oldum 2. Kere doğurdum diyebilirim dşwmdwdld sonrası zordu iyileşme süreci fln ama o herkeste olmuyor tabi benim perine bölgem dar olduğu ve bebeğim de aksine iri olduğu için uzun ağrılı bir iyileşme sürecim oldu doğum ve sancılar korkulacak bişi değil eğer iyileşme sürecimin böyle olacağını bilseydim sezaryen olurdum en azından bence daha kısa sürede iyileşirdim 1 ay sürmesi yerine