nurbora Kızlar 26+3 günlük hamileyim. Bebiş kilo aldırmak için ne yiyebilirim? Yazın canım bişey yemek pek istemiyor. 5 buçuk kilo aldım şimdiye kadar
hilalibrahimm nurbora ben her sabah kahvaltıda haşlanmış yumurta yiyorum doktorum çok kilo aldırır bebeğe dedi tahin pekmez yiyorum kefir ve muz ikilisi bebeğe çok kilo aldırır yoğurt süt ve süt ürünleri
hilalibrahimm nurbora bende 3 kilo aldım bizim kilo almamiz değil zaten önemli olan bebeğin kilo alması
ecemk94 nurbora sizin kilo almanız değil bebeğinki önemli şuan. Muz,sade kefir,tahin, tahin helvası aklıma bunlar geldi
ylnydgd nurbora her sabah 2 haşlanmış yumurta, 1 haftada 1 kg kaşar, tahin pekmez, badem, ceviz en az 20 şer tane yedim. 2670 gr doğdu 😂 bu işler genetik siz sağlıklı beslenin ekstra kilo alımı sağlamıyor bence yedikleriniz. 4 aylık kızım su an 6 kg üstündedir yârın öğreneceğiz. Sağlıkla gelsin gerisi önemli değil ☺️
Nisanmomy nurbora muz, ceviz, kaşar peyniri, avakado, yumurta.tansiuon vs sorunun yoksa az miktar tahin pekmez Ben sürekli bunları tüketmiştim
zehraclk0 nurbora Benim en faydasını gördüğüm şey kuruyemiş, yoğurt ve en önemlisi kabak çekirdeği. Bebeğim bir hafta geriden gelirken bir ay her gün bunları tükettim bir ay sonraki kontrolde bir hafta önce çıktı
Slnn1122 nurbora hamileliğin başından beri her gün iki yumurta domates salatalık pekmez tahin peynir meyve saati kefir süt yoğurt muz haftanın çoğu günü et tavuk kuru yemiş ama kesinlikle genetik hiç alakası yok benim arkadaşım doğru düzgün beslenmedi bebek 3 kg üstü doğdu benimki üçü bile zor görür
bilmemben nurbora bence sağlıklı her şey aldırır özellikle sayılanlar dışında tamamen plasentayla genetikle alakalı olduğunu düşünüyorum arkadaşım o kadar dikkat etti her gün düzenli kilo aldırır diye konusu her şeyi yedi bebek 2.800 doğdu diger arkadaş rutin beslendi 4.300 doğdu
emine1309 valla sabah yumurta yiyorum muz,ceviz,badem, tahin pekmez,kefir,cacık süt ürünleri yemeye çalışıyorum bebeğim 17+3 de 200 gr dı doktor normal gayet güzel demişti demekki doğru yoldayız :)
elif212028 Yumurta peynir kaşar ceviz avokado ve proteinli beslenmeye çalışıyorum diğer öğünlerdede 17+3 de 276 gr dı herhalde normaldi :)