Merhaba kızlar, bu hafta ara ara değişik bir ağrım oluyor. Böyle belimden ve alttan vuran iğneleyici bir ağrı anlık geliyor 5-10 saniye içinde geçiyor. Bazen 5 dk da bir geliyor bazen yarım saatte bir. 35 haftalıkken de oluyordu ama sanki bu ara daha sık oluyor. Bu yaşadığım doğum sancısı mı yoksa yalancı sancı mı sizce? İlk gebeliğim tecrübesizim bu konuda yine de ağrı girince not alıyorum hep