uydurbirsey Hanımlar bu benim ilk gebeliğim o yüzden de bilmiyorum normal mi 23 hafta da çok afedersiniz gaz problemi yaşıyorum size oldumu böyle ne yaptınız bu durumda 🙈🙈
orhismommmmmm uydurbirsey olabiliyor canım hatta bi post vardı unutmam eşim bana Gazman diyor diye sjsjsjsj
hunilii uydurbirsey valla benim ilk haftalardan beri var özellikle kabızlık sorunum olduğu için ilaç kullanıyorum o hepten beter ediyor beni ama biz aştık onları hayatın akışında olağan şeyler sonuçta
temmuzonbir uydurbirsey normal canım bendede çok oluyor kalkıp lavaboya gidiyorum geri gidiyor eşimin yanına geliyorum tekrar gaz geliyor gazman postundaki kadın gibi salıcam bi gün 😂😂
lokismommy orhismommmmmm ürmcğdmcpdöc offf ben de eşime dün dedim ki çok horluyorsun nolur doktora gidelim o da bana sen hiç nerenden ne ses çıkıyor haberin var mı benim horlamam hiçbir şey dedi güldü çok utandım ya pemcpröcğdöcşf
uydurbirsey orhismommmmmm yatakları ayırdım eşim sağolsun oturma odasında yatıyor ben yatak odasında o derece yani çünkü o varken rahat yapamıyorum djdjdjd 😅 çok zor çok
orhismommmmmm lokismommy offf biz galiba aştık o konuyu dalga gecıyoruz bende bu konuda eşimden muzdaribim hergun kavga edıyoruz jssjsjjs