sarumervee ylz2011 ne güzel maşallah gösteriyor yüzünü bizimki doğumda sürpriz olacak bu gidişle hep eliyle kapatıyo ☺️
sassolsobe22 ylz2011 ayyyy aynı benim bebeğimin görüntüsü burnu böyle ve moralim bozuldu 😅😅😅😅 acaba Nası doğacaklar biz de 23 hafta olmak üzereyiz
ylz2011 sassolsobe22 valla benimde moralim bozulmadı desem yalan olur 🙈 ilk resimde tatliş ama ikinci resimde burnu kemerli görünüyor
bebeybi ylz2011 ultrasonda çekim şekli farklı olduğu için öyle gözüküyor olabilir. Çevremde ultrasonda burnu kocaman görünüp doğduğunda fındık burunla doğan tanıdığım bebekler var. Maşaallah bolca şükredip dua edin sağlıklı eli yüzü düzgün 🤍
ylz2011 bebeybi evet tabi şükürler olsun en önemlisi sağlıklı hayırlı olması 😇 bakalım inşallah yüzü de güzel olur ☺️
sassolsobe22 ylz2011 ilk bebeğimin burnu estetikli gibi ama baba ve dedemizin burnu kemerli umarım bu da diğer bebeğim gibi olur 😅😅 (allahım günah yazma amin 😅)
Tortilla ylz2011 ultrasona bakma sen degısk cıkıyor😄 cok tatlıı benm kızımın genıs duruyordu bı dogdu burnu mınııcık fındık kadardı
gizemiaaa ylz2011 burnu var burun kemiği var siz bunlara şükredin gerisini Rabbime bırakın fındık gibidir onun burnu size şimdi öyle geliyor ☺️
gizemmmm__ ylz2011 özele gidiyorum ama asla böyle kaliteli bir ultrason görüntümüz yok 🥲 yüzü belli bile olmuyor
Buse4161 ylz2011 benim bebeğim ultrasonda kaynanama benziyordu doğdu bana benziyor takılma yani öyle şeylere dşwdğqdkf uzun sivri burnu vardı bi de şimdi fındık burunlu oğluşum
bsrelif Ay yok o görüntü ile alakaları olmuyor aldanma sen sakın. Benim bebiş de öyle Laz burun çıkmış ama bizim ailede hiç öyle bir genetik yok yani imkansız doğduğunda fındık burun doğuyorlar annesi için rahat olsun 🙏🏻
miram123 ylz2011 hahah benim bebeğim de 21 de yüzünü gösterdi burnu bana da büyük geldi , ama sudan olabilir , bir de sürekli kıpırdadıkları için de her pozisyonda farklı suratları😄