Hatice_ozbay 30+0 dan selamlar 🖖 Çok şükür bu haftalara geldik , 20 li haftalar çok uzun geldi bana 🙈 Bu ikinci hamileliğim ilki sezaryen oldu , bu doğumumda sezaryen olacak . Korkum yok ne yaşayacağımı bildiğim için , sizin de olmasın çok güzel geçecek inşallah 🙏🏻