sibelaydin0206 kendini o şekilde adapte etme asla her benek çok farklı oluyor benm ilk bebeğim çok huysuzdu asla uyuyamıyordum geceleri ama 2 bebğim geceleri uykusu çok düzenliydi emiyor yatıyordu umarım Buda öyle olur yani her çocuğun farklı oluyor etraftakiler insanı çok korkutuyor uykusuz geceler falan diye ama kesinlikle fark ediyor bebekten bebeğe siz hiç şimdiden kendinizi o düşünceye sokmayın