leefamily Kızlar baş ağrısı vardı sadece tansiyonumu ölçtüm 16 çıktı hemen acile geldik ve yatışım verildi, şuan nstdeyim sancım çıkıyor dua edin
smgsmg59 leefamily dün akşam ben öyleydim pazartesi için sezaryen planladı doktorum yani bir hafta öne çekti
yurdtas leefamily insallah sağlıcakla kucağınıza alırsınız 🙏 sizinle aynı gebelik haftasındaydık benim ki beklmedi pazartesi doğdu, stres yapmayın ben aşırı stresliydim
bsrelif leefamily Açılmana bakarlar canım ona göre ilerletirler doğumu tansiyonum çok yüksekse acil sezeryana alınırsın düşürürlerse suni verebilirler veya taburcu ederler seni
leefamily smgsmg59 benimde planlı 22 haziran, şuan düştü tansiyonum nst de biraz sancı var ama doktorum sabah gelip değerlendirecek. Sağlıkla alalım kucağımıza inşallah
leefamily yurdtas gözünüz aydın, sağlıkla büyüsün… inşallah şuan doktoru bekliyoruz bakalım ne diyecek
eminemirr leefamily haftan güzel stres yapma ben 10 gün önce 36+2de yüksek tansiyondan doğum yaptım kilosu iyi geldi küvöze girmedi bebeğim sizinkide girmez sanırım doğum sonrası tansiyona dikkat edin benimki çok zorlu geçti geçmiş olsun 💐
leefamily Herkese teşekkür ederim, şimdi eve geldik, tansiyonun sebebi belirlenemedi ama herşey yolunda, doktor perşembe gününe alalım bebeği dedi.