14 haftalık bebeğim bugün belirli aralıklarda ama öncekilere göre daha sık kasık batmalarım oluyor ilk hamilelik anlamıyorum niye böyle iğne batması yada minik kramp gibi çekilme yada doluluk hissi. Kafama taktım biraz sancı değil ama sadece hissediyorum. Sorun yoktur dimi var mı böyle yaşayanlar bir cevap verir misiniz benden haftası büyük olan yada aynı olan