cse canım benim son yumurta toplamada 3 embriyo genetiğe gönderdik. 1 tanesi tamamen genetik olarak aneuploid çıktı yani transferi kesinlikle yapılamaz. Diğer 2 tanesi de farklı oranlarda mozaiklik taşıyor istersen yüzdeliklerini özelden atabilirim. Tüb bebek doktorum bülent tıraş o hiç tereddüt etmeden transfer önerdi embriyolar kendini onarıyormuş aslında ve yüzdeliği de düşük olan mozaiklik durumu vardı. 2 farklı güvendiğim doktorla görüştüm epey bi üzerine kafa yorduk ama kendi yaşadığım şehirdeki doktorum belki bunun böyle gelmesinin altında yatan başka bir şeyler vardır diyerek kendi kanlarımızı genetiğe göndermemizi tavsiye etti. 3 ay gibi bir süre içinde sonuçlar çıkacakmış biz de ona göre transfer ettireceğiz. Ayriyeten başka merkezde de 2 tane sağlıklı embriyomuz var ama orada durumlar biraz karışık.