Kızlar 1 yıl arayla 2. Kürtajımı oldum. Devlet tarafından ikisi içinde boş gebelik dendi 8.5 haftada sonlandırıldı. 2. Sinde özele de gittim embriyo görüldü ama kalp yok artık olması gereken kriterlerde idi sağlıksız dendi. Devlette 3 kayıptan öncede genetik test bakmıyorlar. Bu süreçte napacağımı şaşırmış durumdayım korunmak istemiyorum çünkü 1 yıl bekledim tekrar gebe kalmak için korunmasam bu sefer tutarsa yine aynı sorunlu mu olur o kadar dolu ki kafam lütfen deneyimi çevresinde yaşayanını duyanını bişeyi varsa bana fikir verin çok ihtiyacım var