38+2 hamileyim kızlar bugun iç çamaşırım sürekli ıslanıyor diye bi kontrole gittim çatıya aldılar beni normal akıntı dedi ebemiz . Akşam üstü açık kahve yine biraz jel kıvamında bi akıntı gördüm çamaşırımda . Bi sorun yoktur değil mi ? Yarın muayenem var zaten diye hastaneyi aramadım .