Banada bugün yapıldı 38. Haftadayım ilk gebelik hem çatı muayenesi sıyırma işlemi açıklık falan baktı bir dakika anca sürdü işlemden sonra akşam nişanım geldi ağrım oldu ama bence sıyırma işlemi de yaptığı için olabilir ama dayanılmayacak bişey yok acı o kadar hissetmedim baskı hissi daha çoktu sadece