Kızlar bugüne kadar hep tekmelerini sağ tarafta hissediyordum, dünden beri sol tarafa geçti sanırım pozisyon değiştirdi ama sabahtan beri hareketlerini az hissediyorum biraz stres oluyorum benim plasentam ön yerleşimli ama 29 haftaligiz daha çok hissetmem gerekmiyor mu? Herkes çok hareketli diyor bu haftalarda 😔 benim kızım gündüz zaten çok sakin akşamları biraz daha siddetli tekmeler oluyordu ama şimdi çikolata yiyip sola da yatıyorum 1-2 kez tekmeledi 😕 o yüzden de biraz telaş yapıyorum sizce normal mi bu haftada böyle olması (genelde gün içerisinde aktifimdir ama bugün boğazlarım ağrıyor gibiydi çoğunlukla uzandım zaten )