zeyuss Kızlar hareket harici karnımda gıdıklanma hissediyorum arada sizdede oluyormu ilkinde böyle hatırladığım bişey yok 😄
Sedanur25_ zeyuss 17 hafta dan beri hareketlerini tekmelerini hisediyorum şuan 19+3 deyim gıdıklanmadım hiç😅
blnmyld zeyuss Evet benimki şu sıralar ittirmeye geçti artık sanki böyle genleşiypr gibi içeride 😂😂 ay benim çatlayacak herhalde aşırı kaşınıyor karnım ya
zeyuss blnmyld benim ilkinde çok çatladı ya hala duruyo birazı şimdiden başladım lierac kullanmaya daha fazla çatlamak istemiyorum 😬
zeyuss blnmyld biooil de alabilirsin lierac biraz pahalı ama ben ilkinde son zamanlarda dikkat etsem bu kadar çatlamıycaktım da işte 🥲
blnmyld zeyuss Çok da kimyasal kullanmak istemiyorum sanki hindistan cevizi yağı daha masum geliyor gibi 🙈
zeyuss blnmyld biooil de yağ ama gerçekten iyi tabi sen bilirsin canım son aylarda daha fazla çatlıyor insan doğumdan sonrada biraz devam etmek gerek nemlendirmeye
zeyuss Sedanur25_ benimde ilk kızımda hiç olmadı canım bunda oluyor değişik bi his ama tekmeler değil 😂😂
edanurbalcii blnmyld yok bende öyle bi etkisi olmadı gram çatlamadım yani ne hamilelikte ne doğumdan sonra