minikanne123_ elfasln ben 35 te gittim 2100 hem dediler 2 hafta geriden geliyor 🥺 p.tesi kontrole gidecem bakalım
elfasln minikanne123_ ilk gebeliğimde benimde hep 2 hafta gerilik oluyordu çok şükür 3130 doğdu 1. Ayında 4600 olmuştu anne sütüyle sadece hiç endişe etmeyin sağlıklı olsjnlards kg önemli değil
minikanne123_ elfasln benim ilk hamileliğimde kızım 2600 doğdu şuan 36 haftalık oldum bebek 2100 doktor genetik dedi