cansek çalışıyorsun bir zahmet ağrısın bence 😅
cansek doktora söyle magnezyum başlasın
cansek siyatık agrısı gibiyse you tubeda egzersızler var hemen gecıyor
Bende 4+4 deyim bacaklarım çok ağirıyor Çalışmadığım hâlde
orhismommmmmm Yazdı 2 haftadır içiyorum ama faydası yok