sarilale123 Kızlar bende değil ama şehir dışında yaşayan kuzenimde varmış, umreye gittiklerinde almışlar. Doğuma giderken hhaver ver koyayım suy dedi. Başkası için böyle koyunca oluyormu? Varmı bilgisi olan
rabiaduru1 sarilale123 olur olur önemli olan niyet etmesi. Bende kuzenim için evde hazırlamştm niyet ettm youtubedan actm duayı uzun süre okudu meryem ana cicği actı
bsrelif Kendi sancı odanda olursa aslında psikolojik olarak daha iyi olur çünkü burada amaç senin olumlaman
blnmyld sarilale123 Onun için önceden dualar okunması lazım suyuna ve senin gözünün gördüğü bir yerde açılması lazım o otun
blnmyld sarilale123 önceden okuyup şişede bekletsinler doğum başlayınca suya koyuyorsun zaten okunmuş suyun içine koysunlar açılsın açılman olmadan sancı olsa bile doğuramazsın
sarilale123 blnmyld tamamdır çok teşekkür ederim 😊 söyleyeceğim bunu . Evet biliyorum önemli olan açıklık