yesilordek Kızlar yarim 20 dk sonra teste baktığımda hafif cizgi gordum adetime 2 gun var. Sizce pozitif olabilir mi? Artımed erken gebelik testi 😖
minosannecik_2minis yesilordek üstünden çok fazla geçmiş yanıltıcı bişey muhtemelen siz 2 gün sonra sabah ilk idrarla tekrar bi test yapın
Busranur_mnts yesilordek artımede de pek gücen olmuyor bi de 20dk olmuş ya başka test ile ilk 5 dk da değerlendirin ya da gecikme bekleyin
yesilordek Busranur_mnts evet okudum ama memnun kalan da olmus:( insan hep olumluya yormak istiyor ne yazik ki:( 2 gun sonra yaparim artik😌