Bu gün adetimin 3 . Günü bu gün transfer için gittim ama doktorum basit bir kist oluşmuş dedi Yasmin verdi bir diğer ay yapalım dedi kaç aydır bekliyorum geçen ayda ameliyat oldum o yüzden bekledim sanırım bu işin en zor kısmı beklemek benim gibi
Olan varmı kızlar bu basit kist olayı nasıl çözülür