Slm kızlar 19+3 haftadayim benim sorunum 2 aydan fazladır kasık ağrısı idrar yaparken ağrı ve damla damla bı turlu tam rahatlamış hissetmiyorum bı kere acile gittim kum döküyosun bol su iç dedi monural tek icimlik antibiyotik verdi geçmedi sağlık ocağına gittim oda suda eritilen bı antibiyotik verdi ve hala aynı sorunu yaşıyorum oturup kalkarken yatakta dönerken damarlarım cekiliyo gibi kopacak gibi agriyo doğal olan bişey varmı bu durum için bol su da icemiyorum bı öneriniz varmi