Yazmelegi_ begumergunn ben başka kullandim doktor şey demişti. Gunde 3 ogun verirsen 9 ar damla ver 27 yada 28 e tamamla 4 öğün verirsen 7 ser damla ver 27 yada 28 e tamamla demisti belki oda öyledir gören annelerimiz yazar❤️
Busranur_mnts begumergunn ben nurse herveys kullandım ama etkisi.olduğunu düşünmüyorum 1.5 şişe kullanmıştım
prs_99100 Yazmelegi_ ya bir damla bu kadar önemli mi acaba 🤔 çok mu hassas bunların dozu ben hep düzensiz veriyorum
begumergunn sarilale123 benim doktorum hiç bi gaz damlasını önermedi ama istiyorsanız alıp kullanabilirsiniz dedi bizde kendimiz eczaneye sorup aldık ondan dolayı soruyorum
sarilale123 begumergunn benim doktorum da en iyisi biogaiga ve samb simplex dediği için almıştım çok iyi geldi
rabiaduru1 begumergunn biz kullandk memnun kaldk gerçi yeterli gelmedi ama. Gaz cok fzkaydı.Relaktaz damlasına geçtk
asliyorgun begumergunn 5 sene geçti çok net hatırlamıyorum ama sanırım sabah akşam veriyordum ben 10 damla
asliyorgun begumergunn aklınıza gelecek her türlü gaz damlasını kullandım en iyisi buydu oğlum kolik bir bebekti birde
zhrrmom begumergunn eğer kolik değilse günde 1 kez. Eğer bebeğiniz kolik belirli saatlerde ağrı çekiyorsa 2 kez 🤗
Yazmelegi_ prs_99100 yani bana doktor 1 seferi bile kaçırırsan düzen bozulur gaz sıkıntısı çekersin dedi ve cok şükür düzenli verdim 2.5 aydan sonra kullanmayı bıraktık biz
begumergunn sarilale123 biogaia ben ilk çocuğumda kullanmıştım çok memenundum ama şimdi ondan bulamadık