Duygu40 7+3 ilk gebeliğim bebeğimin kesesi gözüktü kalp atışını da duydum , fakat kesenin içinde başka bir cisim daha var ve doktor ne olduğunu anlam veremedi , acaba gelişemedi mi ikinci bebeğim , doktor bunu da dedi bana , bunu düşünüyorum bende , tek bir kalp atışı var şu anlık , daha sonradan insanlar ikiz bebeklerini öğreniyorlar ,
Bu cisim eğer bebek ise ilerleyen zamanlarda kalp atışını duymam mümkün müdür nasıl olur ya da tam tersi gelişemediyse , sonra ki aşamaları ne oluyor