meyvemsi Kızlar iyi aksamlar herkese 7+2 yim ama birkaç gündür aksamları yemek sonrası karnım o kadar şişiyor ki giydiğim her şey sıkıyor ve nefes alıyorum ama yetmiyormuş gibi oluyor bu durumu yaşayan var mı acaba
Srp53 meyvemsi ben hamilelik boyunca öyleydim akşam yemek yedikten sonra nefes alamıyordum yediğim de bi avuç bir şeydi. Havalar güzel çıkın biraz yürüyüş yapın bana yürüyüş ve gaviscon iyi gelmişti.
alyalinaa123 Aynen canım bende 7+6 dün akşam çok kötüydüm uyuyamadım şişkinlikten bu gün yemeği biraz erken yedim üzerine yürüdüm rahatsız olmadım çok şükür 🙏🏻