Zamian Kizlar lütfən başına gelen varmı yaza bilirmj bebeğimun ateşi koltukaltından 37.2 bu aylarda bu ateş normalmi,
Bbgg Zamian normal bence , havalar çok sıcak kalın uzun giydirdiyseniz biraz soyun . 37.5 üzeri olursa doktor kontrolünde calpol verirsiniz