Merhaba doğum yapalı 8 gün oldu göğüs uçlarım küçük bu yüzden silikon göğüs ucu kullanıyorum. Bebeğim o şekilde güzel tutuyor. Arada öncesinde pompayla sağıp ucunu büyütüp sonra memeyi vermeyi deniyorum. Önce biraz tutuyor ama sonra emmeyi durdurunca küçülüyor sanırım tekrar bırakıyor. Ne yapabilirim acaba?