Ayy benimm kızım da çok hareketli hatta 3 gün önce kedimden ilk patisini yedi 😁 kedim hamileliğimin başından beri başını karnıma koyarak uyuyor yine uyurken tekme atınca kalkıp patisi ile 2 kere vurdu ama öyle sert değil kızım da tepki olarak yine tekme attı o kadar güzel bir anımız oldu ki daha doğmadan didişmeleri çok tatlıydı 🩷🤭