Rojdiyebiri Kızlar şu an 4+5 haftalığım kasığım tam ortasına böyle regl öncesi sızlama olur ya öyle oluyor ya ara ara geliyor ama huzursuz oluyorum normal mi
Leyla93- Rojdiyebiri canım hayırlı olsun normalmiş doktoruma sordum teyit ettım bende de olunca korkmuştu cok sıddetlı agrı olmadıkca kanama olmadıkca agrıdan korkmayın dıyorlar elde değil ama hamılelıkte ılk zamanlar normal karsılanıyormus 😊
elifgozkaman Rojdiyebiri çok normal,adet sancısı gibiydi,8+0 dan sesleniyorum hâlâ ara ara sızlama oluyor bu da rahmin büyüme sızısı anlamına geliyormuş doktorum söylemişti,sağlıkla kucağınıza alalım canım💗😍
meyvemsi Cok normal canım adet sancısından farklı olarak daha fazla baskı ve lekelenme olursa sıkıntı
meyvemsi Rojdiyebiri yerlesme kanamasi da yasiyormus bazi kisiler belki oyle bir seydir seninki de ama doktoruna mutlaka soyle eger soylemediysen Allah korusun saglikla kucagimiza alalim insallah 🤍
noktas Bunu yaşadığımda herkes yerleşme kanaması dedi ve bende evde oturup bekledim ta ki kanama olana kadar meğer düşük tehlikem varmış o günden sonra yine bilene sorarım ama kimsenin dediğini yapmam en iyisi doktora başvurmak normal olduğunu o size söylesin