13 haftalık hamileyim Beykent üni hastanesinde Hatice hanıma gidiyorum buradaki bazı yorumları okudum Hatice hocadan herkes memnun gibi ama hastane yeterince temiz değil anestezi ekibi kötü vs diyenler olmuş. Yakın zamanda burada doğum yapanlar tecrübelerini yazabilir mi? Ben yakın olsun diye burayı seçmiştim bi de Beylikdüzü Medicana var yakında ama orası çok kalabalık oluyor diyorlar öneren var mı?