Arkadaşlar 29+4 oldum ama hala cinsiyet belli değil perinatoloji sormayın daha girmedim Bursa’ya randevu bulmadim bulunduğum şehirde devlet hastanesinde o bölüm yok özeller çok pahalı önce hep kız denildi en son 16 haftada %80 kız denildi sonra hep bir çıkıntı görüldü ama yumurtalıklar keseler yok işte görünmüyor anlamadı doktorlar