dmervez 11 artı 5 deyim. Geçmiyor bulantı geçmiyor mide ağrısı geçmiyor gerçekten durup durup ağlayasım var çok ypruldum
noktas dmervez az daha sabır en fazla 2 haftanız var Allahın izniyle buna kendini inandır tamamen yok olucak ♥️♥️☺️
dmervez noktas Allahım inşallaah bazen çok güçsüz hissediyorumm özellikle ağrım bulantım çokken ama sabır sabır sağolun 🙏🏻❣️
merve_tp En kötü evrelerden biri ya benim 13. Haftamda falan geçmişti bulantılarım şimdi 29+0’ım bir an önce 40. Hafta gelsin de doğurayım istiyorum. Oynaması hareket ettiğini hissetmek, usg’de görmek dışında vucuduma etkilerini hiç sevmedim
dmervez merve_tp aynen dimi benimde mutlu olduğum tek an o görüntüleri. Allahın gücüne gitmesün ama gerçekten bu kadar zorluk beklemiyordumm ben bi 6 ay sonraya ışınlanmak çok istiyorumm. Millet hamileliğni özlüypr diyorum sorun bende herhalde analık duygusu eksik 😁
zehraclk0 dmervez Aynı haftadayız 11+6 ikinci hamileliğim bir de hayırlısıyla sağ salim sağlıklı bir şekilde doğum yapayım bir daha çocuk istemiyorum. Hamilelik beni bitirdi çökertti resmen. Mide bulantısı halsizlik uykusuzluk hepsi bir arada
decembermum dmervez benim de ilk haftalardan beri var 14 haftalık oldum şimdi bir de kusma eklendi günde üç prilam rağmen doğru düzgün yemek yemiyorum
dmervez decembermum gerçekten mi:( hani rahatlayacaktık benimde arttı bulantılarım Allah yardımcmız olsun
merve_tp dmervez hızlı geçiyor sanki canım daha dün 11. Haftamdaydım ama 2.trimester sonuna doğru daha da sıkıntı sabırrr millet nasıl ⅘/6 doğuruyor hayret
kubrakurull dmervez son günlerinde doğuramadığın da daha tükenmiş hissediyorsun geceleri uyuyamadığın uykularınla ödemlerin ile ağrıların ile. O yüzden olduğun zamanın bile tadını çıkar :)